Surnud ring - stress põhjustab magamatust ja magamatus stressi

01.04.2024

Surnud ring - stress põhjustab magamatust ja magamatus stressi

Kui kodus suudab enamus inimesi ka kiirematel aegadel lõõgastuda ja end hästi tunda, siis tööl võib see mõnikord paratamatult keeruliseks osutuda – tööd on liiga palju, ülesanded kuhjuvad ning ärevusfoon tõuseb. Nii tõmbuvad lihased stressi tõttu pingesse, meeleolu muutub ärevamaks ja ööuni kannatab. See aga mõjub omakorda negatiivselt juba niigi murettekitavale algpõhjusele. Tegemist on ringinga, millest on raske välja saada. 

Selge on see, et parem uni, lõõgastunud lihased ja rahulik meel aitavad igapäevaeluga paremini toime tulla. Anname nõu, millest võiks siinkohal abi olla.

Kvaliteetne uni on kõigi kognitiivsete funktsioonide, sealhulgas keskendumisvõime, mälu ja efektiivse probleemilahendamise, jaoks hädavajalik. Kui inimene on välja puhanud, saab ta ülesannetele paremini keskenduda, mis suurendab tööviljakust ja tõhusust. Lisaks on ta vaimselt ja füüsiliselt paremini varustatud keeruliste olukordade hindamiseks, erinevate lahenduste kaalumiseks ja mõistlike otsuste tegemiseks. 

Rahulik meel aitab samuti kaasa paremale keskendumisele ja vaimsele selgusele, võimaldades tööalastele väljakutsetele selgema peaga vastu astuda. Nii püsivad ka töösuhted paremad – kõrge stressitase võib meeleolu negatiivselt mõjutada, põhjustades ärrituvust, pettumust ja konflikte teiste inimestega. Kui meel on rahulik, tuleb ka uni kiiremini.

Lõõgastunud lihased mängivad keha ja vaimu vastastikusest seotusest tingituna stressi leevendamisel üliolulist rolli. Füüsilise pinge (lihaspinge) vähendamine võib otseselt stressitunnet leevendada, kuna lihaste lõdvestamine saadab ajule signaali, et kõik on korras, ohtu ei ole ja lõõgastumine on lubatud. Lõõgastunud lihased aitavad parandada ka vereringet ja vähendada kortisooli tootmist. Nii tuleb ka uni kergemini ja inimene puhkab end paremini välja.

Üheks väga heaks abiliseks kõige selle saavutamisel on magneesium koos vitamiin B6 ja melatoniiniga. Magneesium aitab kaasa normaalsele närvisüsteemi talitlusele ja lihaste tööle. Vitamiin B6 ja magneesium aitavad kaasa normaalsetele psühholoogilistele funktsioonidele ja aitavad vähendada väsimust ja kurnatust. Melatoniin lühendab uinumiseks kuluvat aega* ning kergendab ajavööndivahetuse väsimusega seotud subjektiivseid kaebusi**.

PROVISOR MAGNEESIUM SLEEP toob hea une ja puhanud tunde!

Sobib kasutamiseks alates 18. eluaastast, 1 kapsel päevas.
*kasulik toime avaldub siis, kui tarbitakse 1 mg melatoniini vahetult enne magamaminekut.
**kasulik toime saavutatakse 0,5 mg minimaalannusega, mis tuleb sisse võtta enne magamaminekut esimesel reisipäeval ja paaril järgneval päeval pärast sihtkohta saabumist.


Lisaks võiks soovitada veel kahte Provisori magneesiumiga toodet: 

PROVISOR MAGNEESIUM RELAX N60
Magneesium aitab kaasa normaalsele närvisüsteemi talitlusele ja lihaste tööle. Ingver toetab organismi kaitsevõimet, on kasulik väsimuse korral ja aitab kaasa füüsilisele heaolule. Vitamiinid B2, B5, B6 ja B12 ja magneesium aitavad vähendada väsimust ja kurnatust. Vitamiin B2 aitab kaasa närvisüsteemi normaalsele talitlusele. Vitamiinid B1, B6, B12 ja magneesium aitavad kaasa normaalsetele psühholoogilistele funktsioonidele ning närvisüsteemi normaalsele talitlusele. Sobib täiskasvanutele ja lastele alates 6. eluaastast, 1–2 kapslit päevas.

PROVISOR MAGNEESIUMDIGLÜTSINAAT 100MG N60
Magneesium aitab kaasa normaalsele närvisüsteemi talitlusele ja lihaste tööle. Magneesium aitab hoida luid normaalsena ja tõsta lihaste jõudlust. Lisatud vitamiiniga B6, mis, aitab vähendada väsimust ja kurnatust. Magneesiumdiglütsinaat on väga kõrge biosaadavusega (imendumisega) magneesiumi vorm toidulisandina tarbimiseks. Sobib täiskasvanutele, 1 kapsel päevas.

Kõik Provisori 3 magneesiumitoodet on diglütsinaadi vormis magneesiumi baasil. 
Diglütsinaadi vormis mineraalained on kõrge omastatavuse ning optimaalse imendumismääraga, tekitades sealjuures märkimisväärselt vähem kõrvalmõjusid, kui nii mõnigi teine, laialt levinum vorm.

  • Magneesiumi preparaate soovitame võtta õhtuti, sest magneesium aitab lõdvestuda, puhata ja uinuda. 
  • Vajadusel võtta magneesiumi koos kaltsiumiga (Mg ja Ca suhtes 8:1 kuni 4:1).
  • Magneesiumi heaks omastamiseks on soovitav seda võtta toidukorra ajal ning koos B6-vitamiiniga, imendumisel on abiks on ka C- ja D- vitamiin. Kõik Provisori magneesiumitooted sisaldavad B6-vitamiini. 

Uudised:

  • Kuidas reservväelasena retkeks valmistuda?

    Kuidas reservväelasena retkeks valmistuda?

    Loe lähemalt

  • Kevadväsimus ja värske õhu mürgitus

    Kevadväsimus ja värske õhu mürgitus

    Loe lähemalt

  • Rasedus - mis seda mõjutab ja kuidas saaks toetada?

    Rasedus - mis seda mõjutab ja kuidas saaks toetada?

    Loe lähemalt

  • TerraPoint tervisetooted: rohkem energiat ja elurõõmu, terved liigesed ja muretu üleminekuiga!

    TerraPoint tervisetooted: rohkem energiat ja elurõõmu, terved liigesed ja muretu üleminekuiga!

    Loe lähemalt

  • Ärevushäire segab elu? Vaata, kuidas stressi leevendada!

    Ärevushäire segab elu? Vaata, kuidas stressi leevendada!

    Loe lähemalt

Kõik postitused