Korduma kippuvad küsimused


Olen eelnevalt kasutanud e-apteegi lehte ostude tegemisel ja olen Apotheka klient, kuid nüüd tekib probleeme e-posti ja parooliga sisselogimisel, retseptide vaatamisel jms. Mida ma pean tegema?

Seoses e-apteegi lehe uuendamisega tuleb kõikidel klientidel luua endale uus konto. Selleks tuleb toimida järgmiselt: 
- esimesel korral sisse logides kasutada turvalist viisi: ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID või pangalink; 
- peale esmast sisselogimist turvalisel viisil palutakse Teil luua endale konto või uuendada enda olemasolevaid andmeid; 
- peale andmete uuendamist seotakse Teie olemasolevad kliendikaardi andmed Teie kasutajakontoga.

Kui soovite edaspidi e-apteegi lehel sisse logida e-posti ja parooliga, saate tellida enda e-posti aadressile uue parooli sätestamise lingi. 

PS! Pea meeles – e-posti ja parooliga sisselogimine hakkab toimima alles siis, kui olete ülaltoodud viisil endale kliendikonto e-apteegi lehel loonud. 

E-apteegi veebileht on kasutatav laua- või sülearvutist koos järgnevate brauseritega (veebilehitsejatega): Google Chrome versioon 50 või uuem, Mozilla Firefox versioon 50 või uuem, Safari versioon 10 või uuem. Ebaõnnestunud sisselogimise (ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID) korral soovitame ka kontrollida, kas Teie ID-kaardi sertifikaadid on uuendatud.


Kui tellimuse eest ei õnnestu pangalingi kaudu tasuda, tuleb vormistada uus tellimus. Tellimuste ajalugu saab vaadata: "minu konto andmed" - "minu tellimused". Tasumata tellimused jäävad "tühistatud" või "maksmata" staatusesse ning neid ei ole võimalik uuesti aktiveerida.

Kui Teil esineb probleeme maksmisega, siis palume vältida tellimuse eest käsitsi tasumist internetipangas, kuna käsitsi vormistatud maksed ei kinnita tellimusi ning neid ei edastata töösse.

Küsimuste korral pöörduge palun Apotheka e-apteekrite poole +372 614 6000 (valik 1).


Kui kiiresti jõuab kaup minuni (kliendini)?

  • Tööpäevadel enne 11:00 tasutud tellimused jõuavad reeglina pakiautomaati sama tööpäeva jooksul.
  • Tööpäevadel peale 11:00 tasutud tellimused jõuavad reeglina pakiautomaati järgmise tööpäeva jooksul.
  • Tööpäevadel tasutud tellimused, mis toimetatakse koju, postkontorisse või apteeki, jõuavad kohale 2 ja hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.
  • Tööpäevadel kell 8:00-17:00 tasutud tellimused, mis toimetatakse teile koju kiirkulleriga, jõuavad Tallinnas kohale sama päeva jooksul.
  • Nädalavahetusel tasutud tellimused toimetatakse teie poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise asukohta hiljemalt teisipäevaks.

Kui ma tellin kauba e-apteegist, kas ma saan sellele kohe apteeki järgi minna?

Apteeki ei saa tellimusele kohe järgi minna. Tellimuse vormistamisel valides tellimuskohaks apteek toimetatakse pakk apteeki kohale hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.


Millised on e-apteegi tellimuste tarneviisid?

Kättetoimetamine apteeki: TASUTA

DPD pakiautomaat: 1.99 € 1.49 €
Omniva pakiautomaat: 1.99 € 1.49 €
Smartpost:  1.99 € 1.49€

Smartkuller: 2.99 €
DPD kuller: 2.99 €

Tartumaa järgmise päeva kuller: 3.99 €
Harjumaa järgmise päeva kuller: 3.99 €

Tallinna 4h Kiirkuller:
4.99 €

Eesti Posti postkontor:  3.99 €


Kas ma saan kaupa tagastada?

Peale kauba kättesaamist on tellijal 14 päeva aega kaubaga tutvuda ning soovi korral tagastada.

Tagastada saab mitteravimeid, apteegikosmeetikat ning muud apteegikaupa. Ravimid tagastamisele ei kuulu. Neid saab viia endale sobivasse apteeki hävitamiseks. Kui pakendid on kas avatud, rikutud või kasutatud võib apteek kompenseerida osa toote maksumusest.

Tagastamiseks on erinevad võimalused ja nendega saate tutvuda siin.

Kauba tagastamiseks tuleb eelnevalt täita Apotheka e-apteegi veebilehel tagastamise vorm, mis on leitav siit.


Mida saab Apotheka e-apteegist osta?

E-apteegist saab osta:

  • käsimüügiravimeid;
  • retseptiravimeid digiretsepti alusel, välja arvatud narkootilisi ja psühhotroopseid ravimeid, anaboolseid steroide;
  • veterinaarravimeid, mis on käsimüügis;
  • apteegikosmeetikat;
  • muid apteegikaupu.

Millistes apteekides on soovitud toode saadaval?

Toodete saadavust apteegis on võimalik kontrollida e-apteegi lehelt, toote vaatest klikkides “Saadavus apteegis” nupule.


Soovitud ravimid on saadaval erinevates Apotheka apteekides üle Eesti, kuid soovin neid kätte omale lähimast apteegist. Mida pean tegema?

Antud palvega peate pöörduma konkreetse apteegi poole, kuhu soovite ravimeid saada. E-apteek saadab tellimusi välja ainult enda laost ning teiste apteekide kaupa ei vahenda.


Millal saab retseptiravimeid osta?

E-apteegi apteekrid nõustavad patsiente retseptiravimite ostmisel e-apteegist E-R 8:00-20:00 ja L-P 10:00-20:00


Miks mu retseptiravimid ostukorvist ära kaovad?

Retseptiravimid püsivad ostukorvis 60 minutit. 5 minutit enne ostukorvi aegumist antakse Teile teada peatsest ostukorvi aegumisest ning palutakse vajadusel ostukorvi aegumist 60 minuti kaupa pikendada. Juhul kui ostukorv aegub koos retseptiravimitega, tuleks nende uuesti lisamiseks alustada uut vestlust e-apteekriga.

PS! 10 minutit enne retseptimüügi tööpäeva lõppu kuvatakse Teile sellekohane teade ning ostukorvi pikendamine ei ole enam võimalik

Soovitame e-apteegis tellimuse tegemisel esmalt lisada ostukorvi soovitud käsimüügiravimid ja muud tooted ning seejärel suunduda retseptikeskkonda retseptide ostmiseks.


Miks kustuvad ostukorvist ära kõik retseptiravimid korraga kui tahan eemaldada ainult ühte?

Vastavalt täiendava ravimihüvitise arvutuskäigule, saab ostukorvist kustutada ainult ühe kliendi kõik seal olevad retseptiravimid. Peale seda on võimalik neid apteekri abil uuesti ükshaaval lisada.

Selline muudatus hakkas üleriigiliselt kehtima aasta algusest kõikides apteekides. Muudatus tuleneb uuest Haigekassa täiendava ravimihüvitise süsteemist, mis arvutab ravimi ostmisel välja lisasoodustuse koos tavapärase ravimisoodustusega ravimi ostmisel apteegis. Rohkem infot täiendava ravimihüvitise kohta leiab Haigekassa lehelt https://www.haigekassa.ee/ravimihuvitis.


Kus saab kontrollida enda kehtivaid digiretsepte?

Enda ja laste digiretsepte saab kontrollida lehekülgedelt www.eesti.ee ja www.digilugu.ee.