Korduma kippuvad küsimused

Olen eelnevalt kasutanud e-apteegi lehte ostude tegemisel ja olen Apotheka klient, kuid nüüd tekib probleeme e-posti ja parooliga sisselogimisel, retseptide vaatamisel jms. Mida ma pean tegema?

Seoses e-apteegi lehe uuendamisega tuleb kõikidel klientidel luua endale uus konto. Selleks tuleb toimida järgmiselt: 
- esimesel korral sisse logides kasutada turvalist viisi: ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID või pangalink; 
- peale esmast sisselogimist turvalisel viisil palutakse Teil luua endale konto või uuendada enda olemasolevaid andmeid; 
- peale andmete uuendamist seotakse Teie olemasolevad kliendikaardi andmed Teie kasutajakontoga.

Kui soovite edaspidi e-apteegi lehel sisse logida e-posti ja parooliga, saate tellida enda e-posti aadressile uue parooli sätestamise lingi. 

PS! Pea meeles – e-posti ja parooliga sisselogimine hakkab toimima alles siis, kui olete ülaltoodud viisil endale kliendikonto e-apteegi lehel loonud. 

E-apteegi veebileht on kasutatav laua- või sülearvutist koos järgnevate brauseritega (veebilehitsejatega): Google Chrome versioon 50 või uuem, Mozilla Firefox versioon 50 või uuem, Safari versioon 10 või uuem. Ebaõnnestunud sisselogimise (ID-kaart, mobiil-ID, smart-ID) korral soovitame ka kontrollida, kas Teie ID-kaardi sertifikaadid on uuendatud.

Tellimuse maksmisel ei toiminud e-apteegi lehe pangalink ning maksin tellimuse eest käsitsi läbi panga. Kas pean uue tellimuse vormistama?

Pangalingi mittetoimimise korral peate tegutsema nii: Uuesti maksmisele suundumiseks peate olema sisse loginud ning minema oma profiilile ning leidma üles: Minu tellimused, kus näete kõiki oma varasemaid tellimusi. Tellimuste real on valik: Telli uuesti, millele klikkides saate uuesti tellimust vormistada. Kui siiski esineb probleeme maksmisega, siis palume mitte teha makset käsitsi läbi panga vaid pöörduda e-apteegi poole netiapteek@apotheka.ee. Käsitsi vormistatud maksed ei kinnita tellimusi ning need ei lähe töösse.

Kui kiiresti jõuab kaup minuni (kliendini)?

- Tellimused, mis on kinnitatud tööpäevadel enne kella 16.00 toimetatakse teile koju, kontorisse, apteeki või pakiautomaati kohale reeglina kahe tööpäeva jooksul!

- Tellimused, mis on kinnitatud tööpäevadel peale kella 16.00 toimetatakse valitud kättetoimetamise asukohta hiljemalt kolme tööpäeva jooksul (v.a reedel peale kella 16.00 kinnitatud tellimused).

- Nädalavahetusel kinnitatud tellimused toimetatakse teie poolt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamise asukohta reeglina teisipäeval.

Sama päeva kättetoimetus on hetkel saadaval ainult tööpäeviti Tallinna linna piires, esitades tellimuse enne 14.00. Reeglina jõuab saadetis kohale enne kella 17.30. Enne kulleri väljasõitu võtab dispetšer sinuga telefoni teel ühendust ja täpsustab üleandmise kellaaja.

Kättetoimetamise aeg: Kuni 3 tööpäeva.

E-apteek ei vastuta postiteenuse osutaja tekitatud viivituste eest kauba toimetamisel ostjani.

Kui ma tellin kauba e-apteegist, kas ma saan sellele kohe apteeki järgi minna?

Apteeki ei saa tellimusele kohe järgi minna. Tellimuse vormistamisel valides tellimuskohaks apteek toimetatakse pakk apteeki kohale hiljemalt kolme tööpäeva jooksul.

Millised on e-apteegi tellimuste tarneviisid?

Kättetoimetamine apteeki: TASUTA
Itella SmartPost:  TASUTA
Eesti Posti postkontor:  TASUTA
Itella SmartKuller: 1,5 €
Sama päeva kättetoimetus Tallinnas: 5 €

Kas ma saan kaupa tagastada?

Tagastada saab ainult mitteravimeid ning apteegikosmeetikat. Tagastamisele ei kuulu kaup, mis on kasutatud, rikutud või avatud pakendiga.

Peale kauba kättesaamist on sul 14 päeva aega kaubaga tutvumiseks. Soovi korral on tellijal võimalus kaup tagastada eelnimetatud tähtaja jooksul (lepingust taganemine), saates e-apteegi aadressile netiapteek@apotheka.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga ning tagastades kauba oma kulul aadressile “Mustamäe Apteek OÜ” Vae 16, Laagri, Saue vald, 76401, Harjumaa. Lepingust taganemiseks võib kasutada taganemisavalduse tüüpvormi või esitada taganemisavalduse vabas vormis. Apteegil on õigus telefoninõustamise käigus tehtud tellimus tühistada (lepingust taganeda) apteegi poolt tellijale saadetud arve maksetähtpäevaks tasumata jätmisel.

Mida saab Apotheka e-apteegist osta?

E-apteegist saab osta:

  • käsimüügiravimeid;
  • retseptiravimeid digiretsepti alusel, välja arvatud narkootilisi ja psühhotroopseid ravimeid, anaboolseid steroide;
  • veterinaarravimeid, mis on käsimüügis;
  • apteegikosmeetikat;
  • muid apteegikaupu.

Millistes apteekides on soovitud toode saadaval?

Toodete saadavust apteegis on võimalik kontrollida e-apteegi lehelt, toote vaatest klikkides “Saadavus apteegis” nupule.

Soovitud ravimid on saadaval erinevates Apotheka apteekides üle Eesti, kuid soovin neid kätte omale lähimast apteegist. Mida pean tegema?

Antud palvega peate pöörduma konkreetse apteegi poole, kuhu soovite ravimeid saada. E-apteek saadab tellimusi välja ainult enda laost ning teiste apteekide kaupa ei vahenda.

Millal saab retseptiravimeid osta?

E-apteegi apteekrid nõustavad patsiente retseptiravimite ostmisel e-apteegist E-R 9:00-20:00 ja L-P 10:00-20:00

Miks mu retseptiravimid ostukorvist ära kaovad?

Retseptiravimid püsivad ostukorvis 15 minutit. 5 minutit enne ostukorvi aegumist antakse Teile teada peatsest ostukorvi aegumisest ning palutakse vajadusel ostukorvi aegumist 15 minuti kaupa pikendada. Juhul kui ostukorv aegub koos retseptiravimitega, tuleks nende uuesti lisamiseks alustada uut vestlust e-apteekriga.

PS! 10 minutit enne retseptimüügi tööpäeva lõppu kuvatakse Teile sellekohane teade ning ostukorvi pikendamine ei ole enam võimalik.

Ma ei jõua 15 minutiga teisi asju käsimüügist ostukorvi lisada.

Soovitame e-apteegis tellimuse tegemisel esmalt lisada ostukorvi soovitud käsimüügiravimid ja muud tooted ning seejärel suunduda retseptikeskkonda retseptide ostmiseks.

Miks kustuvad ostukorvist ära kõik retseptiravimid korraga kui tahan eemaldada ainult ühte?

Vastavalt täiendava ravimihüvitise arvutuskäigule, saab ostukorvist kustutada ainult ühe kliendi kõik seal olevad retseptiravimid. Peale seda on võimalik neid apteekri abil uuesti ükshaaval lisada.

Selline muudatus hakkas üleriigiliselt kehtima aasta algusest kõikides apteekides. Muudatus tuleneb uuest Haigekassa täiendava ravimihüvitise süsteemist, mis arvutab ravimi ostmisel välja lisasoodustuse koos tavapärase ravimisoodustusega ravimi ostmisel apteegis. Rohkem infot täiendava ravimihüvitise kohta leiab Haigekassa lehelt https://www.haigekassa.ee/ravimihuvitis.

Kus saab kontrollida enda kehtivaid digiretsepte?

Enda ja laste digiretsepte saab kontrollida lehekülgedelt www.eesti.ee ja www.digilugu.ee.

Mul on mure beebipaki tellimisega, kuhu ma kirjutama peaksin?

Palume edastada kõik küsimused, mis puudutavad beebipakki, e-postile beebipakk@apotheka.ee.

 

Küsi apteekrilt