Korduma kippuvad küsimused Meeldetuletaja teenuse kohta

KUIDAS TOIMUB APTEEKRI JA ARSTI VAHELINE SUHTLUS? KUIDAS RETSEPT PIKENEB?

Meeldetuletaja teenusega liitudes täidab klient koos apteekriga ankeedi, kuhu märgitakse info korduvretseptide ning retsepti väljakirjutanud arsti kohta. Vastavalt retseptiravimi raviskeemile (mitu korda päevas ravimit võetakse) võetakse enne ravimi lõppemist aegsasti ühendust kliendi perearstiga, et retsept pikendada. Kui retsept on pikendatud võetakse kliendiga ühendust reeglina telefoni teel.

MIS JUHTUB, KUI ARST EI PIKENDA RETSEPTI JA SOOVIB MINUGA KOHTUDA?

Juhul kui arst soovib kliendiga kohtuda jõuab see info enne ravimite lõppemise aega kliendini. Meie tööprotsess on üles ehitatud piisava ajavaruga, et kogu vajalik info jõuaks arstilt kliendini aegsasti, et kliendil oleks võimalik arstiga kohtuda ja saada uus retsept enne ravimite lõppemist.

MIS SAAB, KUI KEHTIV RETSEPT PUUDUB?

Kui mingil põhjusel ei ole võimalik kliendi retsepti pikendada, näiteks kui apteek ei saa kontakti kliendi raviarstiga, teatab apteek sellest kliendile ja lepitakse kokku edasistes tegevustes.

KAS TEENUSE RAAMES SAAN RETSEPTIRAVIMID KOHE VÄLJA OSTA?

Jah, soovi korral saate paluda apteegil saata teile väljakirjutatud ravimid posti teel koju. Kaup väljastatakse pärast arve tasumist. Arve makselingiga saadetakse teie e-posti aadressile. Ravimite tarne võib võtta aega kuni 3 tööpäeva peale arve maksmist.

KAS PEAN OSTMA RAVIMID VÄLJA TEENUSEOSUTAJA APTEEGIST?

Ei pea, kuid teenuse järjepidava osutamise ja retseptide korrektse haldamise jaoks on soovitatav ravimid välja osta teenuseosutaja apteegist. Antud juhul saadetakse ravimid teile valitud tarneviisi alusel teile sobivasse kohta. Juhul, kui soovite püsivalt osta ravimeid välja mujalt kui teenuseostuaja apteegist, siis on meil õigus Meeldetuletaja teenuse leping lõpetada.

KAS TEENUS KEHTIB KÕIKIDELE RAVIMITELE?

Teenusega on võimalik tellida retseptide pikendamine kõikidele korduvalt väljakirjutatavatele retseptiravimitele, mille puhul annustamisskeem on regulaarne. Samuti on võimalik lisada kliendi soovil meeldetuletamise protsessi käsimüügiravimeid ja muid apteegikaupu. Teenuse raames ei pikendata järgnevate ravimite retsepte: anaboolsed steroidid, narkootilised ja psühhotroopsed ained (nt unerohud), täisveri ja verekomponendid, meditsiiniliseks kasutamiseks ettenähtud rakud ja koed ning uudsed ravimid.

KAS MEELDETULETUST ON VÕIMALIK TELLIDA KA TEISE ISIKU RETSEPTIDELE?

Jah, sellisel juhul on vajalik teada teise isiku nime, isikukoodi, kasutatavate ravimite toimeaineid ja nende tugevust, annustamisskeeme ning perearsti nime.

KAS LEPINGU SÕLMIMINE PANEB MULLE RAHALISI KOHUSTUSI?

Teenuse sõlmimisel ei teki kliendile mingeid rahalisi kohustusi, tegemist on patsiendihoole teenusega retseptide pikendamiseks, mille eesmärk on pakkuda kliendile terviklikku apteegiteenust, et soodustada patsientide ravi järjepidevust.

KUIDAS SAAN LÕPETADA LEPINGUT?

Meeldetuletaja teenust on võimalik igal ajal lõpetada saates e-kirja aadressil meeldetuletaja@apotheka.ee või tühistades iseteeninduskeskkonnas teenuse leping.

Küsi apteekrilt